To delfinokóritso · Το δελφινοκόριτσο

Ekeí stis Ýdras t‘ anoichtá kai ton Spetsón
na sou mprostá mou éna delfinokóritso.
Moré, tou léo poú_n‘ to to to mesofóri sou, [ „pou eínai“, που είναι ]
étsi gymnoúli pas na vreis t‘ agóri sou ?

Áinte, moró, anéva ke kinísame
pénte forés tous ouranoús gyrísame

(1972) Στίχοι: Οδυσσέας Ελύτης – Μουσική: Λίνος Κόκοτος

Worte Odysséas Elýtis, Weise Línos Kókotos

Eine Antwort to “To delfinokóritso · Το δελφινοκόριτσο”

  1. zacharias kypriotis Says:

    ::

    Το Περιστέρι
    Die Taube

    Από την ταινία (Η Κόρη μου η Σοσιαλίστρια), του 1966.
    Aus dem Film (Meine Tochter die Sozialistin), 1966.

    Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας
    Musik: Giorgos Zampetas

    Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
    Text: Alekos Sakellarios

    ‚Εστειλα ένα περιστέρι
    στην απάνω γειτονιά
    ένα μήνυμα να φέρει
    από μιαν ομορφονιά

    Πέρασε το καλοκαίρι
    και με βρήκε χειμωνιά
    κι έμεινε το περιστέρι
    στην απάνω γειτονιά

    Τι να μου πείς και τι να πω
    δεν φταίς εσύ που σ‘ αγαπώ
    Δεν φταίς εσύ που σ‘ αγαπώ
    τι να μου πείς και τι να πω

    Η ελπίδα μου η μόνη
    ο καημός μου ο κρυφός
    ήταν ένα χελιδόνι
    μέσα στο γαλάζιο φως

    Τώρα έρχονται τα χιόνια
    με τη γκρίζα συννεφιά
    φεύγουν και τα χελιδόνια
    κι είμαι δίχως συντροφιά.

    Σου το ‚πα μια και δυο και τρείς
    αγάπη τέτοια δεν θα βρείς
    Αγάπη τέτοια δεν θα βρείς
    σου το ‚πα μια και δυο και τρείς.

    rBqFi-3y5pY

    ::

    EuSutKgNJ3M

    ::

Hinterlasse einen Kommentar